środa, 7 maja 2014

HALO HALO

HALO HALO
wróciłam!
Nie, nie poprawiłam rozdziałów, powiem wam, że postanowiłam zawiesić bloga do wakacji, bo miałam teraz okres nauki itp itd, dobra nadal mam ten okres nauki i szczerze to go nienawidzę :))) Kto wymyślił szkołę? Popierdoleńcy jacyś. Chciałabym wrócić do pisania rozdziałów, ale nie wiem czy ktoś jeszcze by tu zaglądał. Tak więc, napiszcie w komentarzu czy byście chcieli ciąg dalszy :)
zmieniłam username na twitterze z awwmynarry na @versacegoxmez, od razu mówię, że nie będę was informować o rozdziałach z tego konta, ponieważ wiele moich znajomych go zna :)

19 komentarzy:

  1. Ja bym chciała ciąg dalszy!
    Prooooosze <3
    Błagam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na ciag dalszy .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne że chcemy dalszy ciąg <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także chce ciąg dalszy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że chcę ciąg dalszy ! : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że ja ten ff jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  7. Prooooosze <3
    Ciąg dalszy 3 razy tak
    Błagam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Błaaagam kontynuuj nawet w wakacje, kiedy tylko chcesz <3
    Wierna czytelniczka
    C.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następny rozdział dodam w piątek, ale w wakacje rozdziały będą dodawane często

      Usuń
  9. kontynuułuj (czy jak to sie pisze ) co do szkoly popierdoleńcy jacyś nooooo ale ja też mam '' erę '' nauki więc sama wiem o co ci chodzi czekam na rozdziały z niecierpliwością i to tyle bye .:*

    OdpowiedzUsuń

Spis opowiadań o 1D