piątek, 7 marca 2014

Chapter nine

Przeczytaj notkę pod rozdziałem!
Rozdział dedykowany @Niall_potato69
Nobody's POV
Młody chłopak pchnął dziewczynę na starą kanapę, po czym jej ręce przygwoździł nad głową Seleny. Dziewczyna zaczęła jeszcze bardziej płakać, sama nie wiedziała dlaczego.
-Uspokój się, albo ja to zrobię!-krzyknął wkurzony na brunetkę Harry. Widział, że się bała, a on to lubił. Lubił widzieć strach w oczach innych, płacz. Wiedział wtedy, że to on ma kontrolę, a bardzo lubił ją mieć. Po za tym, obiecał sobie, że w końcu zemści się na Gomez za to, że przez nią ojczym zabrał mu wszystko. Karty kredytowe, telefon, samochód. Chłopak bez tego nie może żyć, a szczególnie bez pieniędzy. Dlaczego? Były mu potrzebne szczególnie na narkotyki, które były jego uzależnieniem od dwóch lat. Nie. Nie przeszkadza mu to. Twierdzi, ze dzieki temu jest mu lepiej, a skoro tak, to w czym problem?
-Wszystko przez ciebie!-zaczęła wic się pod nim, starała się wydostać.
-Niby co? No co Ci kurwa zrobiłem, szmato?!

Selena's POV
Siedziałam w swoim azylu i płakałam jak dziecko. Zaraz ma przyjść do mnie Miley, bo dawno się nie widziałyśmy. Właściwie to dwa dni. Ech... No właśnie, a ja opuściłamte dwa PIERWSZE dni szkoły. Co ja zrobiłam? Niszczę sobie życie.
Po niecałych dziesięciu minutach do drzwi mojego pokoju zapukała Miley, po czym weszła. Na szczęście zdążyłam otrzeć łzy i nie było żadnego śladu płakania ani bólu. Jestem dobrą aktorką, serio.
Chwile pogadałyśmy, po czym postanowiłyśmy jechać na zakupy i zabrać z nami Jade. Zgodziła się od razu.
-Sel, a może zabierzemy ze sobą Justina?-zapytała brązowowłosa Jade z uśmiechem. Wspominała, że w szkole kazali jej przefarbować włosy na "normalny" kolor, inaczej ją wyrzucą. Taa...a mówią aby być sobą.
-Yhmm... Może lepiej nie? To babska...środa-wydusiłam, a dziewczyny przytaknęły. Na szczęście nie naciskały. Nie widziałam się z Bieberem od wczoraj, a on nawet nie chciał ze mną gadać, więc się nie będę narzucać. Ma nowych przyjaciół.

***
-Pando, co powiesz o tym zestawie?-nowa ksywka. Fajnie.
Spojrzałam na zestaw jaki wybrała mi Cyrus i od razu się w nim zakochałam. Składał się on z białego sweterka i krótkich dżinsowych szortów z brązowym paskiem. Przymierzyłam i zobaczyłam się w lustrze. Nie było tak źle, mogę rzec, że było mi ładnie.
***
Po zakupach postanowiłyśmy iść do KFC coś zjeść, byłam naprawdę głodna i zmęczona. 
Dziewczyny pozwoliły mi zapomnieć o tym co wydarzyło się w ciągu ostatnich kilki dni, jestem im za to wdzięczna. Po zjedzeniu każda poszła w swoją stronę, ja jeszcze powędrowałam do toalety.
Poprawiłam swoją fryzurę w lustrze, a następnie szukałam wolnej kabiny. Nie było to trudne, bo była tylko jedna zajęta.
Zrobiłam co miałam zrobić i skierowałam się do wyjścia, lecz na kogoś wpadłam.
-Cześć kochanie-wyszeptał mi do ucha. O nie, już po mnie.
-Co tu robisz? Jeszcze w damskiej łazience.-zapytałam drżącym głosem.
-Powiedzmy, że miałem szybki numerek-uśmiechnął się, a mi zebrało się na wymioty. Starałam się go wyminąć, lecz złapał mnie za ramie nie pozwalając nigdzie pójść.
-Chętnie go powtórzę-szepnął mi do ucha, a ja ponownie miałam odruch wymiotny.
-Nie jestem dziwką-powiedziałam odważnie,a on wzmocnił uścisk. Moje nogi zaczęły się uginać.
-Od teraz będziesz moją-szepnął i wyszedł, a ja usiadłam na ziemi i zaczęłam płakać. Znowu przez niego.

No i mamy rozdział xx
Dziękuję za tyle komentarzy :)
Mam do was pytanie odnoście nowego bloga.
Z kim chcecie aby on był? Proszę piszcie w komentarzach. Niall, Harry czy Justin Bieber :)
40 KOMENTARZY=NOWY ROZDZIAŁ xx
Wpadłam jeszcze na pomysł, aby założyć konta bohaterów na asku, a dokładniej Seleny i Harry'ego, ale wtedy usunęłabym zakłądkę "Pytania do bohaterów" to również napiszcie w komentarzu xx
Na twitterze pojawiło się konto Nialla :) Jeśli ktoś chciałaby prowadzić Jade, Justina, Demi, Perrie, Zayna lub Larisy to piszcie w komentarzach i zostawcie swojego twittera ♥
Selena-@ff_selena


34 komentarze:

  1. jejku świetny hsjdfhsdf
    @zensbetterthanu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) Bardzo wciągające!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział. Ja chciałabym z zaynem ale jak cos to z Harrym :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku bsbdhsivhosksjenwb ♥
    On jej nic nie zrobi?
    Halina mam zawał
    A raczej lizaku
    Awww PANDA
    I TA DEDYKACJA DLA MNIE ♥
    bdjsbsodndiwkksdn <3
    A
    NASYĘPNE
    FF
    MA
    BYĆ
    O
    NIALL'U
    CZAISZ
    OBWAŻANKU? ♥
    Dawaj szybko nn :)
    @Niall_potato69

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy rozdział :)) Ja chciałabym z Niallem lub Harrym . Ale bardziej z Niallem XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny rozdział ! Szkoda mi tylko Selly :( A blog to z Harrym ! <3
    Czekam na NN .
    Buziaki Selinka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe i fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny szkoda ze taki krótki czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  10. cuuudowne <3 nie mogę się doczekać następnego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny < 3333
    Najlepiej żeby był o Hazzie i znów Selenie ale jak w realu czy coś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. z Niallem, a rozdział świetny ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny rozdział .

    OdpowiedzUsuń
  14. Niall jako wilkołak <3 Świetny rozdział kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny ♡ chciałabym aby nastepny był z, Niall'em . @hug_me_Demi

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej :)
    Rozdział naprawdę super, szkoda mi Selly ;*
    Naprawdę wspaniale piszesz ;)
    Mam pytanie w sprawie szablonów, kiedy robisz? Bo edit kolejki był miesiąc temu i nie wiem czy w końcu będziesz robiła czy nie?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z Zaynem i Perrie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście że z harrym .. rozdział super

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Harrym hahahha XD

    A rozdzial jest oworijfns ♥
    Przecudowny.
    Nie poszlam do szkoly i tak sobie mysle ze zapomnialam o tym blogu, wiec sobie na noego wchodze i bam! Nowy rozdzial i ja juz taka podjarka hahah xD
    Nie mg sie doczekac nowego.. jezu ja juz sie nie moge II cz doczekac!
    Zdecydowanie jeden z najlepszych fanfikow ever!! ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  20. SUUUPER ROZDZIAŁ !!!! Czekam na nexta <3
    C.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow masz talent ;*
    Najlepuej by bylo z Harrym ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. kiedy wreszcie nowy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaczęłam dziś czytać i to jest super i jak coś to chce albo z Hazzą albo Jusem kocham ich obu i nie wiem którego wybrać ale czytam dużo blogów z Haroldem i wole z Bilberkiem kocham /Światło '' ) i w wolnym czasie zapraszam do mnie www.zycie-nie-ma-granic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Na taki kolejny rozdział mogę czekać długo bo wiem że będzie warto
    życzę weny <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozdział jest super! Najlepiej z Harrym :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Geeeeeeeeniusz z ciebie.
    ♥♡Wenus♥♡

    OdpowiedzUsuń

Spis opowiadań o 1D