piątek, 31 stycznia 2014

Blog miesiąca

Hej, hej :) 
To Win Dreams zostało nominowane do najlepszego bloga miesiąca w spis1d 
Nawet nie wiecie jak się jaram mimo, że jest to mój 3 blog który został tam nominowany.
Bardzo prosiłabym was o głosy, to dla mnie ważne ♥
Moje ferie się już kończą, lecz nowy rozdział postaram się dać do niedzieli.
Ale jeszcze raz proszę głosujcie na To Win Dreams w TEJ sondzie lub w spisie.
Na zachętę macie tutaj zdjęcia Harty'ego i Seleny :D



 Harry i Selena proszą o głosy :D

PS. Oglądałyście telledysk do MM? aaaaaa teraz pobijamy rekord
PS2. Jeśli są tu jakieś Beliebers to czy oglądałyście Confident? drugie aaaaa
Wczoraj przy Confident pisałam do ludzi na omegle, że albo obejrzą teledysk, albo ich zgwałcę hahahah a dziś tak jest przy MM <33
To do rozdziału ♥

2 komentarze:

  1. Kiedy możemy spodziewać się kolejnego rozdziału? ;)

    Pozdrawiam xx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam mam nadzieje ze wygrasz !
    Poki co zapraszam do sb http://harry-styles-fanfiction-tamira.blogspot.com/
    Pozdrawiam xx.

    OdpowiedzUsuń

Spis opowiadań o 1D