niedziela, 12 stycznia 2014

Chapter Three

Moje ciało znieruchomiało, to głos JEGO.
Zachowuję się w tej chwili jak małe dziecko, boję się jakiegoś chłopaka, który w szkole i tak gówno mi zrobi.
Otrząsnęłam się z wszystkich myśli i przyśpieszyłam kroku. Nie wiem, czy biegł za mną, ale na moje szczęście dotarłam już do sali gimnastycznej, gdzie w spokojnie zakończyłam kolejną lekcję w szkole.
Ponownie podbiegłam do swojej szafki, gdzie wyciągnęłam książki do hiszpańskiego, na moje nieszczęście te lekcje są ustawione poziomami wiedzy, a że ja biegle posługuje się hiszpańskim, mogę mieć lekcje nawet z trzecioklasistami, a pewnie tak będzie.

Po 20 minutach lekcji Hiszpańskiego, nagle do klasy wpadł zdyszany chłopak, jego blond włosy były postawione zapewne jakimś żelem do włosów, lub lakierem. Uśmiechną się do całkiem młodej nauczycielki, pokazując przy tym swój aparat na zęby, na twarzy pani Monroe pojawił się lekki rumieniec.
-Horan, znowu się spóźniłeś-odrzekła i próbowała powstrzymać uśmiech, jaki formował się na jej twarzy.
-Przepraszam, wynagrodzę to pani-mrugnął do niej, a ona powróciła do pisania notatki.
Klasa nie zwracała zbytnio uwagi na ucznia, który spóźnił się na połowę lekcji, więc ja też próbowałam nie zwracać.
-Cześć, jestem Niall-usłyszałam wesoły głos nad sobą i obróciłam głowę w jego stronę. Usiadł obok mnie.
Zaraz, co?! Przed chwilą tu siedział Ashton. Mój wzrok przeleciał po klasie i zatrzymał się przy drugiej ławce, gdzie siedział chłopak, którego szukałam.
-Dlaczego tu jesteś?-zapytałam nie patrząc na chłopaka.
-To moje miejsce i z grzeczności pozwalam ci na nim usiąść.-odpowiedział. Mruknęłam tylko "dzięki", które było wypełnione sarkazmem i ironią.
Powróciłam do pisania notatek, nie rozumiem po co w ogóle mam się uczyć tego języka, skoro mówię po nim płynnie. To tylko strata czasu.
Podczas gdy pani zaczęła o czymś nawijać, ja powróciłam myślami do tego, jak powiem rodzicom o tym, że będę cheerleaderką. To proste, nie powiem im ani słowa.

Nareszcie koniec lekcji, z jednej strony się cieszę, bo mój pierwszy dzień w szkole nie był jednym z moich ulubionych. Szybko zadzwoniłam po taksówkę, tym razem jadę sama ponieważ moi przyjaciele jeszcze nie zakończyli lekcji. Był tylko jeden problem, minęło 20 minut, a samochód jeszcze nie przyjechał. No nic, będę musiała iść na nogach. Szkoda tylko, że będę tak szła około godzinę, ale nie mam wyboru.
Po kilkunastu minutach drogi zatrzymał się przy mnie biały samochód. Pomyślałam, że to pomyłka, czy coś, ale zostałam wciągnięta do niego przez osobę siedzącą na tylnym siedziniu. Odwróciłam głowę w stronę tej osoby, cały czas byłam przestraszona. Zobaczyłam jego, tego Harry'ego.
-O-o co chodzi?-Zapytałam przerażona, samochód ruszył, a ja na przodzie zobaczyłam osobę ubraną w czarny garnitur, podejrzewam, że  był to jego kierowca.
-Chciałem poznać nową uczennice, chyba nie masz nic przeciwko temu?
-Ale, że mnie?-zapytałam.
Chłopak spojrzał na mnie jakbym była głupia lub miała pięć głów. Po chwili zobaczyłam znaną mi ulice i wieżowiec w którym mieszkam.
-Do zobaczenia wieczorem, może gdzieś się razem wymkniemy-szepnął mi do ucha i lekko lecz stanowczo wypchał z samochodu.
Co za dżentelmen.

No i mamy trzeci rozdział :D Strasznie dziękuję za tyle komentarzy pod ostatnim postem ;) Stworzyłam zakładkę Pytania do Bohaterów i jeśli chcecie zadać pytanie postaciom, zadajcie je ^^ Ktoś też się mnie pytał czy istnieją konta bohaterów na tt. Jeśli ktoś by chciał założyć to piszcie w komentarzach i zostawcie swojego tt :D Zapraszam również na bloga którego piszę z @Niall_potato69 http://fanfiction-littleme.blogspot.com/
PS. Anonimki mogą się podpisywać swoimi nazwami z tt lub  czegoś innego? :D
PS.2 Przeszkadza wam muzyka na blogu? A może macie własne propozycje? Piszcie xd

26 komentarzy:

  1. OMG ♥
    "Co za dżentelmen" haahhahahhahahahah szczam hahahhahahahhaha :D
    Rozdział jak zwykle cudowny *-*
    Czekam na nn :)
    @Niall_potato69

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rozdział szkoda, że taki krótki :'(
    czekam na nowy *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, myślałam,że nie nie doczekam ;) Szkoda,że tak krótki ale o tak świetny :*
    Akcja się rozgrywa, Tak, z Harr'ego jest dżentelmen tak masz całkowitą rację xdd Co do muzyki mi nie przeszkadza :) Możesz dodać piosenkę 1D- You&I Bardzo ją lubię. Podoba mi sie bardzo szablon :)
    Weny,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdzial boski, a co do konta na tt to ja bym bardzo chciala. A to moj tt : boston_veronica

    OdpowiedzUsuń
  5. Super *.* czekam na kolejny xx @hellocutiexo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mogłabym być jedną z postaci na tt :) @MsPandicorn

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra. Next:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. cuuudowne ♥ uwielbiam to <3 nie moge doczekać się następnego ;) ~ @directioner_pl_

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do Liebster Award !!!!!!!
    Więcej info tutaj http://silenceharrystyles.blogspot.com/ !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jest genialne ! Piszesz zajebiście dziewczyno ! Czekam na kolejne rozdziały ! Zwiastun zarąbisty! Muzyka jest spoko, ale mogłabyś coś jeszcze dodać z piosenek 1D i Selly.
    Buziaki Selinka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uuuu, pojawił się Horan.:) Fajnie.:) Czekam na next i zapraszam do siebie na nowy rozdział.:) xx
    http://you-light-up-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest cudowny!!! czekam na nexta!!
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny rzdział jestem pod wrazeniem. Wiecej pytan mi zadajeniz rozwiazuje jakies zagadki .fajny taki tajemniczy a zarazem brutalny

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny rozdział :) Strasznie mi się podoba :)
    Co do muzyki na blogu: Wybrałaś piosenki które kocham, ale czy mogłoby być więcej utworów?
    Kisses + kocham Tw boga <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ehhh tyle czekałam że pomyślałam że może zrezygnowałaś już z pisanua... Jak dobrze że jednak cos dodałaś ♥
    czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rozdział :)
    Czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam Cię do Liebster Award :) Szczegóły: i-want-to-be-your-reason-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nominowałyśmy twój blog do Libster Award. Więcej informacji tutaj http://1dmojeopowiadanie.blogspot.com/2014/01/liebster-award.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. ŚWIETNY
    KIEDY DODASZ NOWY TU I W.LOSE ? :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zarąbisty rozdział <3<3<3

    nmg doczekać się nexta ;)

    K.C.
    A i muzyka mi nie przeszkadza ;)
    Anana

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy następne na Lose?

    OdpowiedzUsuń
  22. WSPANIAŁY! TO MOJE ULUBIONE FF :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy
    ♥♡Wenus♥♡

    OdpowiedzUsuń

Spis opowiadań o 1D